Kunnskap og erfaring innen markedsføring, strategi og forretningsutvikling.

Intelligunt er er konsulentbyrå som hjelper våre kunder med å øke omsetningen. Punktum!

Markedsstrategi, annonsering, forretningsutvikling, merkevarebygging. inbound marketing, nettside etc. er noen av verktøyene som brukes for å oppnå målsetningen om økt omsetning. Vi bruker disse, og mange andre, for å hjelpe våre kunder til å øke omsetningen.

Intelligunt jobber med maksimalt 4 kunder samtidig. Dette for å sikre at våre kunder får riktig fokus og oppfølging. Vi jobber ALDRI med flere kunder fra samme bransje samtidig.

Vi jobber ALLTID sammen med våre kunder for å utvikle de beste verktøyene for å oppnå økt omsetning. Våre kunder kjenner sitt marked og sine produkter best. Vi er gode på å finne riktige verktøy for å gjøre jobben med å skape økt omsetning. Derfor jobber vi sammen for å finne de riktige løsningene.

Intelligunt betyr “å forstå”. Vi mener det er bedre å “vite og lykkes” enn å “prøve og feile”. Med dette mener vi at det er lurt å gjøre en liten jobb med markedsstrategien, annonseplanen, forretningsplanen etc. før markedstiltak iverksettes. Det er som en snekker som trenger en byggetegning for å bygge et hus. Det er lurt at en arkitekt har laget en plan for byggingen før snekkeren begynner.

Før vi inngår et samarbeid med våre kunder, har vi alltid et møte for å finne ut hva kundene trenger. Dette gjør vi for at vi skal være helt sikre på at vi kan bidra til at kundene får en økt omsetning av vår hjelp.

Vi jobber hovedsakelig med små og mellomstore bedrifter (1 - 15 ansatte) som ikke har egen markedsavdeling, og som forstår viktigheten av å ha kunnskap og kompetanse innen markedsføring, strategi og forretningsutvikling tilgjengelig. Sammen med våre kunder tilpasser vi vårt engasjement etter våre kunders behov og målsetning.

Intelligunt kan fungere som alt mellom en fullverdig markedsavdeling, med alt ansvar for strategi, markedsplan annonsering etc, og som en “markedscoach” som deltar på noen møter med kunden for å diskutere kundens markedsarbeid og eventuelt komme med noen råd og innspill.

Det er bedre å vite og lykkes enn å prøve og feile.